Šiestaci

SJL
- Kočovníci severu - ZOOM o 11.00 na ID 301-945-6980 - pripravte si učebnicu a zošit z literatúry
- Podmieňovací spôsob - preštudujte si pozorne celú prezentáciu, odpíšte si ju do zošita. Naučte sa z nej, ako sa tvorí podmieňovací spôsob v prítomnom a v minulom čase. Ide o dôležité učivo, musíme vedieť vytvoriť ďalších 12 tvarov slovesa!!!
https://drive.google.com/file/d/1DyeOR0pB1xx_4PYHAaG25YPuEctRFl7f/view?usp=sharing
- Prefíkané vrany - pozorne si prečítajte príbeh, zapíšte si do zošita krátku osnovu na približne 5 bodov a skúste si napísať tému a hlavnú myšlienku.
- Slovesný spôsob - prečítajte si modrý text na str. 61, vyčasujte podľa učebnice na str. slová počúvať, vidieť, piecť. Z tabuľky v cv. 62/3 vypíšte z tabuľky slovesné tvary v singulári a určte ich osobu. Odpíšte si a poriadne sa naučte poučky na str. 62 a 63 a veľmi dôležité VŠIMNITE SI str. 63, ktoré vysvetľuje, ako tvoríme podmieňovací spôsob v prítomnom a minulom čase!
- JA_rozprávanie - pozorne si všímajte rozprávanie vo farebnom texte na str. 59 (jedna z postáv je rozprávačom príbehu, rozpráva v 1. osobe). Odpíšte si poučku na str. 61 o JA_rozprávaní. Preštudujte si stavbu príbehu z poučky na str. 60. Potom vytvorte príbeh na 100 slov na tému "Ako sa mi to stalo", ktorý bude mať úvod, jadro, záver a použite JA_rozprávanie (jedna z postáv rozpráva príbeh tak, ako vo farebnom texte). E-mailom ho podpísaný pošlite na kontrolu na milosgabris@gmail.com do 4. 4. 2020
- Bojujeme u riaditeľa - prečítajte si text v učebnici, spracujte do zošita podľa:
https://drive.google.com/file/d/1n1pjEZN7407URoT3nwg_8TFkAgegepHm/view?usp=sharing
- Zvratné a nezvratné slovesá - prečítajte si modrý text, z cvičenia 57/4 vypíšte texty z rámikov. Odpíšte si obidve poučky zo str. 58. Písomne pozorne vypracujte cvičenie 58/5, podčiarknite v ňom zvratné slovesá
- Katarína Gillerová: Môj mladší brat a ja - prečítajte si ukážku v učebnici, preštudujte a odpíšte si poznámky do zošita:
https://drive.google.com/file/d/1309zHMb7HI6E9QE-B7bN8mhape4qCEqf/view?usp=sharing
- Dynamický opis - preštudovať prezentáciu:
https://drive.google.com/file/d/1B7UXuZj6-HjJhcTXf_72bg4I4TXRb7Cu/view?usp=sharing
- Dynamický opis str. 55 - prečítať si modré ukážky na. str. 55-56, odpísať poučku, napíšte 50 slov o tom, ako doma zvyknete pomáhať
- Jaroslav Rezník: Oči plné oblohy - do zošita nadpis a krátku osnovu, tému
- Martin Rázus: Maroško - napísať osnovu, tému, hlavnú myšlienku a vlastnosti hlavnej postavy
- Vypočujte si rozhlasovú hru Zuzana a vodník: https://drive.google.com/file/d/1DV3AGgn0JLzUrsoS8j1Adh-_-wByzFhW/view?usp=sharing a napíšte obsah na 300 slov do zošita.
- Mark Twain: Princ a bedár. Napísať osnovu, tému, hlavnú myšlienku, postavy
- Zopakovať si všetko o bájach

ANJ
Dôležité info : každú prácu, ktorú zadávam z PZ Project alebo UČ Project budem chcieť vidieť pri opätovnom nástupe do školy vypracovanú.  Úlohy, ktoré výslovne prosím poslať vypracované v určitom termíne, posielajte na danielasatkivska@azet.sk Kto tak neurobí, jeho meno sa objaví na tejto stránke, aby ho možno iný spolužiak upozornil na danú povinnosť.

- 7. 4. 2020 Ahojte šiestaci, prosím urobte cvičenie z prílohy a pošlite mi na môj email do 9. 4. - je krátke, stačia iba upravené prídavné mená priamo do emailu v tvar 1 ... 2....3.... atď. Ďakujem a prajem pekné prežitie veľkonočných sviatkov v zdraví! Potom pokračujeme.
https://drive.google.com/file/d/1iBHNc6uWK3uUW8OYnjBZM6KI5bZOc21m/view?usp=sharing
- Pozrite si kľúčik, sú tam aj odôvodnenia prečo sa prídavné meno upravilo práve tak. Mali by ste to vedieť už natrvalo, dobre?
https://drive.google.com/file/d/1SSx3UKumEXiVeV6YyRUizcUwt_sNWdgc/view?usp=sharing
- Nová úloha: Učebnica str. 59/5 do gram. zošita vypracovať podľa zadania / teda dané prídavné mená napísať v 2. stupni podľa gramatiky / 1. 4. skontrolujeme
V prílohe správne odpovede z PZ  str.47.:
https://drive.google.com/file/d/1oKDbSnEGm9Lx-c-pyeLiiWVeT4e5yzwv/view?usp=sharing
- Učebnica ANJ časť 5B - slovná zásoba z PZ, Preštudovať si prehľad gramatiky str. 70 - 71 o stupňovaní prídavných mien. Urobiť z PZ 47. str. - v 4. použite CD z PZ,, aj 5., 6.

OBN
- Samospráva na ZŠ - preštudujte si a odpíšte do zošita priloženú prezentáciu o triednej a školskej samospráve:
https://drive.google.com/file/d/1-V3T-xHyvUWfF-9fqsnVKDPUGK9NEacp/view?usp=sharing
- Kolektivizmus v školskej triede - preštudovať a odpísať do zošita:
https://drive.google.com/file/d/1F7Avrn0JF7ilsxzM1k4IOsprR1dkkCf7/view?usp=sharing
- Zopakovať si Deklaráciu práv dieťaťa

NBV
https://drive.google.com/drive/folders/1IYlOoR0_N4qpA-VxZCuJm88WsR70G3n2?usp=sharing

HUV
https://drive.google.com/file/d/1W45AxXsOp1mK126aXvj6fegFlyWfGheA/view?usp=sharing


BIO, GEO
https://drive.google.com/file/d/1aDYJ9zVM5Qd4EaflLyTn-7tQqLDvxpVM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1bKbD9kWXbzgEzEMcBzQpIJzqmqKVbho-/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1gYwXoOs3HMijPn9x67QX7OGlsbBVIFcD/view?usp=sharing